Razlika između inačica stranice »Razgovor sa suradnikom:SpeedyGonsales/Arhiv 14«

m
bez sažetka
(Novi odlomak: Translation help, please?)
m
 
Could you help me with translation-related issues, since I speak nothing of Croatian? [[:en:File:Chatinochildren.jpg]] says that is taken from [[:Datoteka:ChatinoDjeca.jpg]], which has been deleted. According to the English description, the file here was tagged as public domain, but the English file is tagged as GFDL and CC-by-sa-3.0, as is the [[:Commons:File:Niños chatinos.jpg|resulting file on Commons]]. Could you look at the original permission tag on the deleted image here and let me know at [[:en:User talk:Nyttend|my talk page at en:wp]]? Thanks very much for your help! [[Suradnik:Nyttend|Nyttend]] <small>([[Razgovor sa suradnikom:Nyttend|razgovor]])</small> 00:34, 5. rujna 2010. (CEST)
 
==Životopisi i osobni napadi==
 
Poštovani kolega SpeedyGonsales, - Molim Vas pogledajte pažljivo ono što sa ja napisao kolegici Roberti F. - vidjet ćete da tamo nema ni traga od nikakvog napada, - već je to '''molba''', da ona kao administrator i birokrat na hr. wiki poradi na tome da se izmjene po meni apsurdna pravila koja dovode do toga da se hr.wiki pišu i objavljuju '''povijesni falsifikati''' (ovo sam podebljao jer to doista mislim, a dolje ću Vam to detaljnije pojasniti). Vi ste mi za molbu dodijelili opomenu, - kako je krenulo vjerojatno ćete i ovo proglasiti osobnim napadom (što je izgleda uvijek Vaš odgovor na bilo koji problem), ali nema problema - bit će mi doista drago snositi sve konzekvence.
 
Kao prvo ona Vaša alineja da se to radi zbog drugih posjetioca na hr.wiki pogotovo stanovnika Novoga svijeta (SAD) koji kao misle da je Europa jedna država u kojoj se govori francuski jezik. Može se čuti i ovo: Čula sam za Purana (Turkey), ali za Gladnoga (Hungary) nisam. ;-)
 
To je poštovani kolega kao prvo jedan vrlo prepotentan stav - prema kolegama iz novoga svijeta, koji vrlo korektno i povijesno točno navode i za svoje najveće nacionalne veličine (John Hancock, Thomas Jefferson, Samuel Adams) da su rođeni u tada postojećim političkim tvorevinama (Province of Massachusetts Bay, Colony of Virginia, Province of Massachusetts Bay) a za mjesta smrti im opet lijepo navode da su umrli u Commonwealth of Massachusetts i tako dalje. Povijesno potpuno točno i korektno, - makar se po Vama radi da wikipedia nekog po tom principu zbunjuje i ne informira. Oprostite što fali toj informaciji, kad bi pisalo [[SAD|Sjedinjene Američke Države]] kako Vi sugerirate da se piše, to bi bio '''povijesni falsifikat''' jer tad SAD nisu ni postojale i netačno bi informirala, pa bi oni koji bi usvojili takvo znanje - bili kudikamo opasniji i od onih Vaših ignorata sa puranom.
 
Inače nisam ni znao da su upute za Tipski članci/Životopisi, - Vaše djelo (vidio sam da je to editirao D.Bosicz). Potpuno u skladu s Vašim instrukcijama napisan je artikl [[Ruđer Bošković]] - i kako sada stvari stoje, - članak je nažalost povijesni falsifikat. U infokutiji stoji da je rođen u [[Dubrovnik]]u [[Hrvatska]] [[1711.]] i sve dalje kako treba po Vašim naputcima. U daljnjem teksu uopće nema spomena o stvarnoj političkoj tvorevini u kojoj je rođen [[Dubrovačka Republika|Dubrovačkoj Republici]] - čak i redak u kojoj se spominje njegova posrednička misija za Dubrovačku republiku glasi; ''Kao diplomat odlazi u London kako bi ublažio sumnje Velike Britanije da Dubrovnik pruža usluge Francuskoj i na taj način krši svoju neutralnost. Tada biva i primljen u londonski Royal Society''. Ma za koji je to Dubrovnik Ruđer Bošković radio, - ili se to po nekom automatizmu zna da je Dubrovnik u 18. st. = Dubrovačka Republika. Oprostite kolega držite li Vi to za enciklopedijsko objektivno informiranje ? ili dezinformiranje ? Na kraju još i ovo što znači ona
oznaka nacionalnost u infokutiji = Hrvat, poštovani kolega u 18. st. ni s druge strane Jadrana još nitko nije sebe zvao Talijan, već toscanese, veneziano, genovese ecc, a i Ragusani su se vjerojatno držali tog principa - to je srednji vijek, službeni jezik je latinski a Kralski Dalmatin je izašao teka nakon 100 godina.
PS
Ni mjesto smrti R. Boškovića nije točno on nije umro u Milanu [[Italija]] [[1787.]] već u [[Austrijsko Carstvo|Austrijskom Carstvu]].</br>
Koliko sam uspio vidjeti - Vaše posreddovanje i pomoć kod stranice Vicko Krstulović, svelo se na ''ne umri magarče dok trava naraste'' (uostalom sam autor je maknuo onu enciklopedijsku formulaciju ''onolikog'' broja.
Pozdrav kolega
--[[Suradnik:Vitek|vitek]] <small>([[Razgovor sa suradnikom:Vitek|razgovor]])</small> 19:09, 6. rujna 2010. (CEST)